Underbart väder!

Tyvärr fick jag tillbringa dagen inomhus, denna underbart varma torsdag då man egentligen skulle cyklat ner till stranden och solat. Var på en kurs i förflyttningsteknik i Vallås. Fick betalt för det haha. Men var faktiskt rätt kul. Vi var 9 ungdomar så det blev mycket skratt. Roligt folk =) Så nu har man lärt sig lite nya knep som kan vara väldigt bra att ha, inte minst för ens egen skull när man ska lyfta och förflytta en person inom vården. Ska gå brevid på Frennarp mån-tis. Ska bli kul, men också lite nervöst. Sen börjar mitt vik. den 25/6.

Stort Grattis till Lill sis som fixade körkortet idag =D
Hon e grym. Den enda i familjen Jönsson som klarat sig på första uppkörningen! Det ni!! Haha.

image53
P.s Det är givetvis inte Lina på bilden :P D.s

Nä, nu ska jag cykla till stranden och ta mig en promenix med Linda.

Hoppas ni andra kunde vara ute och njuta av solen idag!!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0