Härligt väder!

Solken skiner och det är varmt och skönt ute. Men inombords känner jag mig bara deppig och ledsen....man får aldrig tillräckligt med motgångar känns det som. Livet verkar vara fullt av dom.

Var ute och gick en runda innan frukost idag. Malin följde med. Vi gick inom Eurostop sen efteråt och handlade fika, körde till Östra stranden och satte oss där och åt. Skönt att bara ta det lugnt. Behöver det känner jag, även om jag kommer efter mycket i skolan. Matten tänker jag lägga ner. Klarar inte den, har inte mått så bra en tid heller så har inte orkat med den som jag borde. Och nu är det inte bättre heller så nä den får va tyvärr. Ska iallafall försöka kämpa med de andra ämnena jag har. Måste ju det. Men inte lätt när det är så här! *suck* Vet inte vad man ska säga!?

Hade iallafall trevligt med Molly i lördags. Även om folket ute var lite skumma =) Men skönt att komma ut lite och tänka på annat, om så bara för några sekunder. Givetvis kändes det som jag gick och såg helt nere ut. Men det var jag ju också så inte så konstigt. Var hemma i Skåne en sväng sen i söndags med, på släktkalas. Fick lite pengar och blommor och så! Alltid bra.

Nä, nu ska jag försöka göra lite religion, sen ska jag träna step vid 17.30.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0