Plugg plugg plugg

Känns som man inte gör nått annat. Jo, äter å sover. Somnar nästan alltid i 1h efter jag ätit middag. Redan pensionär =) Tog en liten paus nu, håller på med att sammanfatta lite från min sv bok. Har ett stort prov på författare å deras texter på tisdag. Jag och Naomi bytte till eng b på flex idag med, känns skönt. Trvides inte med läraren innan. Knäpp människa. Så imorgon har man bara matte på morgonen. Ja, och den går skit den med. Är så kass på det =( Ska iallafall ut och fika med Anna och Malin imorgon vid 13. Ska bli trevligt =) lite annat att tänka på. Sen på lördag åker jag och Fredrik ner till Skåne. Pappa bjuder på buffé och musikal i Malmö. Nice. Nä åter till pluggandet. Ha det gött! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0