Ren feghet och egoism

Ja det är vad det är....men nu vet jag att jag inte var värd mer. Varför inte ta emot hjälp? Kan inte fatta det. Kommer inte bli bättre annars. Inte f*n mår jag bättre av detta heller. Dåliga bortförklaringar och typiska repliker.
Ska iallafall ut och supa ner mig idag med Molly, så man glömmer allt, förhoppningsvis och har kul.
Dags för en morgonpromenad nu..lite sent men bättre än inget. Får ta och fundera ut hur jag ska göra med mitt liv. Blir ju stora förändringar nu...




Kommentarer
Postat av: veronicao

hej hej! var ett tag sedan =) allt bra? veronica

2007-03-24 @ 14:37:44
Postat av: terese

Hur mår du gumman?pusss

2007-03-28 @ 22:04:40
URL: http://ripcurl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0