Pizza kl 23.00

Normalt eller?
Men så vart det igår. Fredrik kom över vid 21.30. Skulle kolla film å beställa pizza. Men det tog en j*drans tid för pizzan att komma så det blev natta-mat istället. Vadå att man känner sig som fetto nr 1 idag!!? Har ju inte kunnat träna på snart två veckor heller pga min seglivade förkyldning. *Gaaaah* Måste få träna. Mår inte bra annars....=(
Får komma igång efter skolan slutat på onsdag hoppas jag. Kan väl inte vara förkyld i en evighet? Eller?

Nä nu ska jag börja med historian, ska ha muntligt prov i morgon. Gick igenom min bokredovisning i eng nyss också. Även den till i morgon. Sen ska jag läsa ut min sv bok också å skriva analys. Till i morgon här med. Vadå stressad?

Ha en trevlig söndag alla ni andra. Själv ser ni ju vad jag har framför mig....

image48

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja de har ju massa nya låtar o album :D:D

2007-05-28 @ 06:39:43
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0