Störd gubbe

Alltså jag ska ALLTID råka ut för alla skumma människor här i Halmstad. Har mött hur många som helst. I går när jag och Malin stod längs trottoar kanten för att se när min buss gick hem, blev jag plötsligt till puttad av en gubbe. Han sa argt till oss att vi inte fick stå som vi gjorde, skulle han gå ut i gatan då eller??? sa han. Vi blev helt förvånade. Fanns liksom mycket plats bakom Malin där han kunde gå och det sa jag till honom. Jag menar varför skulle han tvunget gå längst ut. Då sa han till oss att vi var uppfostrade av våra föräldrar utan folkvett! hahaha. Helt sjuk. Vi såg ju inte ens att människan kom från början.  Störd.

Idag ska jag plugga, städa, träna och sen hämta Lillis på stationen ikväll. Så dagen ser ut att bli fullt upp.

Take care everyone! kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0