Ullared & melodifestivalen =)

Kom hem från Ullared å Ge-kås för ca 1h sen nu. Shit vad tiden går. Linda kom och hämtade mig vid halv elva i fm. Så snäll som Linda är lånade hon mig lite pengar så jag kunde handla lite, annars hade jag mest tänkt följa med som sällskap =) Men så blev icke fallet. Tyvärr kanske man ska säga. Köpte mest lite tvålar, solkräm (halva priset där jämfört med ute i butikerna), diskmedel och en grå hängsleklänning som jag blev förtjust i. Blev en lika dan fast vit för Lindas del! Så fina var dom. Sen köpte vi också varsit par träningshorts bl.a Bra å ha på sommaren nu när vi börjat springa på spåret. =D

Å inget plugg har det blivit än så länge. Är så dum..har ju prov på tisdag. Ska ta med böckerna till Linda nu ikväll så får man se om man får någon tid över så vi kan titta igenom lite av religionen iallafall. Om inte annat om någon dålig artist uppträder på melodifestivalen eller nått haha. Aja... hela dagen imorgon måste jag verkligen plugga. Sen på måndag har jag en del ärenden också att göra så ja....vart gör Emma av sin tid?

Nä nu ska jag äta lite fruktsallad med keso. Får vara lite nyttig nu inför vår mandeltårta, ballerinamuffins och lantchips som vi inhandlade på Ge-kås med. Väntar på mig hemma hos Linda....farligt farligt. Tur vi ska gå morgonpromenad imorgon, möjligtvis springa sen på kvällen med om vi hinner. =S

Trevlig lördags kväll! :-*



Kommentarer
Postat av: linda

tack för en trevlig helg gumman,, får ju göra om ullareds turen när vi får våran lön sen,, kramis

2007-05-13 @ 14:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0