I skånetrakterna

I går kom jag hem till mitt lilla Höör. Känns skönt att komma hem lite. Men i går skulle jag träffat min kära vän carro, men då krånglade magen efter den kraftiga förkylningen jag åkte på i söndags kväll. (lagom till semestern) Så jag fick stanna hemma. Så bestämde vi i går kväll att vi skulle ses i dag på fm istället om magen mådde bättre men det gjorde den inte så det blev ingen dejt =/ Hoppas verkligen vi kan klämma in en liten lunch-träff eller nått innan jag ska upp till Halmstad igen. Var så länge sen nu.

Nu ikväll har jag varit en sväng hos mormor och morfar. Inga problem med magen nu i em/kväll som tur är! Kanske har gått över?! Hoppas det. Vi åt gott, fikade och pratade som vanligt=) Känns alltid lika tråkigt att åka ifrån dom.<3



I morgon blir det 20 års fest. Syrran och tre andra tjejer styr upp en riktigt stor fest med mat, dryck och hela köret. Ska bli skoj!

Nu väntar duschen. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0