Lovely friday

I fm blev det ett styrke+ kondition pass tillsammans med Malin. Vi körde på rejält, så nu är man heeelt slut. Hade fått ett mail av min chef när jag kom hem. Hon hade ringt i går ang, ett vikariat, men jag vill inte gå på ett vik medans jag pluggar på heltid så fick tacka nej. Men vill givetvis jobba extra som timmis under tiden. Pengar är alltid bra att ha. Hon skrev att de tog en chansning på att jag kunde fastän jag ska plugga och att de har varit mycket nöjda med min insats hos dem och att jag är välkommen som vikarie. Så det känns ju skönt=) Uppskattning är ju inte fel. Men jag känner att jag behöver lägga all min energi på plugget som sagt så ett vikariat på 75% eller mer hade inte funkat.

Dags för duschen och en hårinpackning sen känner jag mig ren och fräsch igen! I kväll blir det mys med janne<3 Man är ju fattig nu dagarna innan löning så blir till att kolla på nedladdad film och ta det lugnt!

Trevlig helg!!


Denna ögonskuggspalett från Isadora (matte chockolates) ska jag lägga vantarna på när jag får råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0