Ny hårfärg och Norway here we come

Idag kom äntligen den efterlängtade lönen=) janne följde med mig ner till stan vid lunch, så käkade vi thaibuffé. Hann göra lite ärenden innan med, sen kl 15 hade jag tid hos frisören. Kom inte därifrån förän 18.30.... de fick färga om två gånger, gjorde guldblonda och kopparbruna slingor och dom bruna ville inte fästa riktigt så det fick bli en omgång till. Så nu är man lite förnyad iallafall i höst-rusket! Men tycker som vanligt att det klipptes för mycket på längden :( Sällan man blir nöjd direkt efter att man varit hos frisören. Varför är det så?
Efteråt var jag inom Linda en snabbis. Var ju tvungen att kolla så att allt var okej. Tycker så synd om dig lilla gumman, men snart kommer det kännas hur bra som helst!! När jag kom till janne igen fick jag ett paket! Ett par guldiga örhängen formade som hjärtan fanns är i. Blev så glad....vad har jag gjort för att förtjäna en sån underbar kille som han? Han är guld värd.

I morgon åker jag och karln till Norge. Det mesta är packat och klart så snart väntar sängen. Malin är snäll och ska se efter min Zorro när vi är iväg. Känns skönt. Min lille bus kise. Var där nu ikväll och släppte in honom. När vi kommer hem igen efter helgen ska vi flytta hit zorro till janne. Då kan han gå in och ut som han vill. Vi är ju ändå mest hos honom så då kan kisen också hänga på så han får sällskap hela tiden.<3




Zorro äter ur sin goda buffé med knacks, tonfisk, kyckling och vatten =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

vad fint håret blev :D

sät bufe till zorro haha :D trevlig resa!

2008-08-30 @ 09:29:24
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0