Nya tag

Så fort semestern är slut. (och det är den efter denna veckan). Har inte tränat ordentligt sen innan vår Rhodos resa i slutet av april . Har ju sjukdomen att skylla på där, men har ätit desstu mer onyttigt också. Så nä, är inte nöjd med det hela i nuläget. Nya tag ska tas, och det ordentligt!!!

Igår hälsade jag och Lina på farmor. Köpte med oss lite frukt och kakor som vi fikade på. Är för sällan man är där tyvärr. Sen på kvällen tog vi oss en skön promenad ut mot Linas jobb. Var kul att få se vart hon håller hus om dagarna, min duktiga syster<3

Idag ska jag köra inom Eslöv och hämta upp bröd som min kära mormor har köpt på torget åt mig. Är ett surdegsbröd med linfrö som jag fick smaka när jag var där i fredags. Så himla gott var det så bad henne köpa det i lördags när bagarna var ute och sålde. Så två limpor ska hänga med mig upp sen till Halmstad. Efteråt blir det nog en snabb sväng inom Nova och sen ska jag träffa min efterlängtade vän Carro. Ska bli så mysigt=) Har nog en del att prata om gissar jag på....

Längtar tills i helgen då jag och älsklingen ska iväg till Karlsborg och bo i campingstuga i 2 nätter!! Hoppas på bättre väder. Har börjat få lite abstinens nu efter honom. Är 5 dagar sen vi sågs nu. Men snart så ses vi igen=)

Nu ska jag äta sen frukost och hoppa in i duschen efteråt. Tråkigt väder ute, regnar ju som aldrig förr....

Ha en bra dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0