Banangröt till frukost

Jajamän, idag blev det havregrynsgröt med banan, russin, solrosfrön, kanel och mjölk. Var faktiskt riktigt gott måste jag säga=) Orkade äta upp all gröt, vilket är sällsynt för fröken Jönsson annars. Receptet om banangröt hittade jag på Mollys hälsoblogg. Åt även ett knäckebröd med tartex och gruka och ett halvt ägg. Orkade inte hela! Är inte van vid att äta en rejäl frukost, frukost äter jag alltid men inte så mycket oftast men nu ska jag snart iväg och simma med madde, hon hämtar mig vid 11.30 så var ju tvungen till att ladda upp lite!

Nu är det dags att tvätta av fejjan och plocka i linserna. Ha en trevlig måndag!





Kommentarer
Postat av: Molly

hej emma!

kul att du gillade gröten :)



skönt att höra att fler ogillar kräksjukan, att man inte är ensam.



du får ha en riktigt bra jul vännen! :) ska du göra något kul/trevligt i jul?:)

take care! kramar

2008-12-22 @ 16:01:19
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0