Bye bye år 2008

Vad har då hänt i mitt liv i det gågna året?

* Besökt Maddis i Linkan och haft en helt underbar helg
* Rest till Rhodos med lilla syster (ett roligt minne såhär efteråt trots incidenterna. Vi ska dit igen.)
*Jag har träffat världens underbaraste kille som blivit min pojkvän
* Varit på en koncert med Magnus Uggla ute vid Tylösand med janne och pappa
* Campat i Karlsborg med Janne
* Slutat vikariatet på Frennarps äldreboende och börjat plugga till undersköterska. Känns helt rätt
* Lärt känna Jannes härliga familj med alla syskon=)
*Varit i Oslo och hälsat på Jannes familj
* Blivit sambo och flyttat till Carl Kuylensstjernas väg i Halmstad. Zorro hängde givetvis på och har hittat en ny sovarkompis=)
* Besökt Stockholm och grattat Heidi som blev 30 år!
* Firat julen i Höör tillsammans med Janne och min familj<3



År 2008 var bra men år 2009 kommer bli ännu bättre<3

Gott nytt år önskar jag er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0