God jul önskar jag er alla

Julafton redan. Tiden går fort. Igår kom Janne ner lagom tills farmor kom på besök vid 18-tiden. Stackarn hade inte sovit en blund från det att han gått av på morgonen kl 7 på jobbet tills dess att han la sig efter 01.00 inatt då pappa och han satt uppe och pratade och kollade på någon ishokey haha. Jag la mig tidigare så skippade det.

Just nu är det fullt ös i köket, pappa gör janssons frestelse och janne rullar köttbullar. Eller ja vegetariska soja bullar till mig faktiskt=) Så snäll så. Om ett tag kommer mormor och morfar och då ska det ätas i detta skånska hus kan ni tro. Ska bli sååå gott. Och alla klappar som ska öppnas. Är allt lite nyfiken=)

Ha en riktigt god jul allihopa!

Lägger in lite bilder från några tidigare jular som jag hittade i datorn.

Julafton 2005 hos kusin Anette



Julafton 2006 hemma hos oss



Julafton 2007 hos mormor och morfar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0