Hemma i Höör =)

I går hämtade som sagt pappa mig efter jobbet och körde mig direkt till Mollys salong i Malmö där jag fick slingat håret och blev klippt! Dock kom vi på efteråt att vi glömde bort att klippa luggen haha. Båda var så trötta så ibland kan det bli så. Men vi ska ses den 25 och förfesta ihop innan Jägers så då får vi ta luggen istället=)

Idag ska jag in till Lund och umgås med min kära vän Carro. Men innan jag ska dit hade jag tänkt gå en sväng i de skånska skogarna tillsammans med Lina. Väntar på att hon ska pallra sig upp ur sängen bara! :P

Ha en trevlig helg!

Hittade lite bilder på datorn ifrån London 2006 när Lina och jag var där precis innan jul. Så mysigt...vill tillbaka.... Älskar verkligen den staden. Har varit där 3 gånger och kommer till att bli många fler hoppas jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0