Lunch på stan

Idag sov vi länge, somnade inte förän vid 03 inatt. Man har verkligen vänt på dygnet sedan visiten i Höör. Cyklade in till stan vid 14-tiden och åt lunch på Asian Palace. Janne åt thaibuffé och jag slog till på sushi. Sååå gott=) Efteråt gick vi på stan köpte the och kaffe på Köpmansgården the experterna på klammerdammsgatan. Visst det kostar mycket men luktar sjukt gott! Värt att lyxa till det lite ibland. Vi köpte grönt the "vår blandning" och kaffe med irish coffe smak. Vi gjorde lite andra ärenden med samt handlade allt till nyårsafton så nu är allt klart. Syrran och Johan kommer hit på kvällen så vi ska fira nyårsafton lite lugnt här hos oss. Ska bli mysigt<3

Vår nyårs meny;
Förrätt; Toast med hemmagjord räksallad
Varmrätt;Fläskfilé (quornfilé för mig) hasselbackspotatis, bearnaisesås och fetaost sallad
Efterätt; Leilas Chocolate cheescake



Längtar redan tills maten på nyårsafton=D


Hade egentligen bokat in mig på ett bodypump pass nu ikväll men orkar inte idag så avbokade det. Är riktigt sliten, utan anledning. Men har inte tränat nu på 1 1/2 vecka när jag varit i Höör så en dag mer eller mindre kan ju kvitta. ;) Ska lägga mig och ta en power nap bredvid Janne nu istället. Kanske tränar imorgon.... Känner att jag blivit lite lat, men kommer nog igång igen sen när skolan startar!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0