Vegetarisk julbuffé och massa skratt

Idag träffade jag då min kära vän Kerstin. Vi träffades vid 13 och gick direkt till Åhléns och testade den vegetariska julbuffén där. Var helt ok. Gick på stan ett tag efteråt och köpte de sista klapparna. En riktigt rolig dag har det varit, blev mycket skratt och skvaller. Var länge sen nu vi sågs, sist var ju där någon gång i augusti när mitt vikariat gick ut på Frennarp. Så var verkligen skoj=) Fick en söt liten julklapp när vi skildes åt med. Hon är så go.

Var hemma lite efter 17, bytte om snabbt sen bar det av till gymmet för att köra styrka + kondition tillsammans med Malin. Var hemma vid 20 igen. *Pust* Har verkligen varit fullt upp idag. Har inte hunnit skriva klart debatt artikeln som ska lämnas in i morgon, men ska gå upp  vid 7 imorgon bitti och göra det tänke jag. Börjar inte förän 12.40 så jag har ju lite tid där på morgonkvisten, bara jag går upp i tid nu....älskar ju att sova länge, men har man segat med läxan så.... Sen imorgon efter 16 när jag slutat kommer pappa och hämtar mig och Zorro sen bär det av till Malmö där jag ska bli vacker i håret på Mollys salong. Pappa och lilla Zorro kör hem mot Höör direkt såklart. Janne kommer ner den 23 december. Kommer kännas tomt utan my man, men ska bli så kul att träffa vännerna i mitt hemland. Hehe. Fick föresten en julklapp till idag, av Malin. Fina öronhängen och toblerone choklad som redan är uppäten ;)

Nä nu ska lermasken tvättas av. Får ju vara fin i hyn med inför jul och nyår ju!!! Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Terese

Hoppas vi hinner ses något i juletid nu då!Kram på dig :)

2008-12-18 @ 23:05:24
URL: http://terexce.blogg.se/
Postat av: Terese

Det låter som en bra idee! Hehe var så god..tur att det var rätt adress!:D Kram

2008-12-19 @ 11:10:15
URL: http://terexce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0