Äggmackor och thé till Let's dance

Så ser min fredags kväll ut. Är film tema ikväll i Let's dance. De är ju så sjukt duktiga!! Man blir riktigt avis. Både på dansen och deras välsvarvade kroppar!! Tina är min favvis. Hon e så himla go och rolig. "Jag skulle bjudit honom på flygande jakob för det är så äckligt".

Kom på idag att jag tydligen vill ha en himla massa saker just nu som inte är så billiga:

* Nya jeans
* Vita streetskor
* Ny parfym
* En arm klocka
* Kläder (som vanligt)
* Smink
* Smycken 
* Skynke för sängen
* En ny soffa
* En ny dator

Är nog mer, men var detta jag kom på i nuläget som jag funderat på =)Inte lätt! Kunde man inte varit miljonär???

Framkallade närmre 200 bilder idag över nätet. Har inte framkallat foton på något år nu. Dåligt, jag vet! Var alla fotona från Kroatien, olika fester, julaftonar mm. Så nu är det gjort. Tänkte att det var bäst att göra det ifall nu min störda datorn skulle få för sig att kolapsa. Finns en viss risk tyvärr. =(



Haha hittade denna hemska bilden i havet av foton på datorn. Är från midsommar 2007. Vi blev uppdelade i grupper och fick olika uppgifter. Vår grupp skulle berätta en midsommar tradition på olika språk. Jag fick franska och ja...minns typ ingenting från högstadiet! Så jag fick rabblade lite franska räkneord samtidigt som jag fick gestikulera! Riktigt pinsamt, eller hur Molly?! (Som fick spanska..."holá, bello, bello" haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0