Dessa utgifter!

Fy för dom. Kollade på mitt konto nyss, får ändå hyfsad lön trots att jag var ledig en fredag och en lördag i januari. Men ändå räcker inte pengarna till det som jag tänkt. Blir nog inget undansparat denna månaden..måste givetvis sätta in de pengarna som jag "lånat" av sparkontot men mer går nog inte. Bredband och allt sånt kommer denna månaden + att zorro ska vaccineras, mitt hår måste fixas, cykeln ska lagas, lina och pappa fyller år...listan kan göras lång! Men men en snål månad får jag väl klara mig på =) Måste lära mig det trots allt jag vill ha. Men HA det vill väl alla? Sen om man har råd eller ej är en annan femma. Går ingen nöd på mig och min garderob iallafall. Även om jag verkar tro det efter varje lön....

Sitter och funderar på om jag ska skippa busskortet denna månaden och endast cykla dit jag ska? Men tänk när det är regn, storm och rusk ute....nä fy. Aja...det får lösa sig. Hade i planerna på att köpa en ny matta samtidigt som pappa och jag ska till ikea och fixa en ny soffa i födelsedagspresent. Meeen...den jag vill ha är inte jätte billig så får nog skippa det. Tråkigt! Ska nog f*n i mig börja spela på V75 så jag vinner lite miljoner =)

Idag står på schemat:

Städa + diska 
Tvätta 15-19
Träna styrka + kondition
Kolla på Anna Phil kl 20
Sen sova så småningom!

Egentligen borde jag ta mig en promenad efter lunch eftersom det är riktigt fint vårväder ute! Får se om Malin kanske vill hänga på när hon slutat.

P.s. Drömmde en sjukt konstig dröm inatt...fattar inte vad allt kommer ifrån...riktigt riktigt skumt....D.s

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jag har samma problem. Det är sjukt vad lönen går åt fort =)

2008-02-25 @ 11:41:04
URL: http://cammillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0