Envis förkylning

Tog mig en promenad hem efter jobbet idag. Slutade 14 och solen sken som bara den, kände mig rätt pigg i benen så traskade på. Tog ca 1h. Skönt var det=) Gick inte i "powerwalk takt" då jag fortfarande är riktigt förkyld, så fick bli lite lagom takt. Härligt var det! Sen somnade jag givetvis när jag kom hem. Har ätit middag nu ikväll, blev vegetariska burgare. På jobbet var det ostkaka med sylt och grädde till efterätt. Blev lite över så det blev min lunch + macka och yoggi. Länge sedan man åt ostakaka så det var smaskigt.

I morgon börjar dagen med att jag får gå upp vid 10. Ska vara i stan på make up store kl 12 för att få min sminkning innan utgången på kvällen. Fick ett presentkort där av mitt ex i julklapp så det ska utnyttjas nu. Får sminkprodukter för de pengarna med. Synd bara att de inte hade en senare tid men men... Efteråt tänkte jag ta mig en liten tur på stan. Har egentligen inte råd, men kanske man kan hitta något billigt att ha till kvällen. Vi får se=)

Nä om man skulle ta och diska undan diskberget i köket kanske och ta ett litet städryck innan Anna Skippers "Du är vad du äter" börjar klockan 20.

Kommentarer
Postat av: Nina

hej emma. hoppas att din sminkning blir bra imorgon, skulle oxå vilja gå på något sånt, sen är det ju bra att man får varor för samma pris. va skoj att ni ska ut, vill oxå dansa=)ha kul för mig med, hihi! jag o martin ska ut o shoppa lite imorgon, vill ha en lila väska=)nu är det dags för sängen, har sån huvudvärk=( många kramar Nina ps. snart fyller du år o jag har redan köpt presenter=)

2008-02-28 @ 23:10:24
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0