Fettisdagen

De boende på jobbet fick semlor idag till kaffet. Tur att jag inte är så förtjust i det, slapp bli så sugen =)

Fick näsblod idag på jobbet. Fruktansvärt var det, forsade som bara den och tog evigheter att stoppa. Fick hjälp av Eva, hon tog mig till personalrummet så jag fick lägga mig i soffan, var helt svettig och blek tydligen. Kanske inte så konstigt när blodet bara rinner på det viset, och jag som har blodskräck med....Tillsist stoppade det. Men innan dess ringde min chef Ida till sjuksköterskan i vårt hus och frågade hur vi skulle göra. Han sa att om det inte stoppar inom en viss tid hade jag varit tvungen att åka upp till sjukhuset och bränna näsan :S tack och lov slapp jag det för denna gången! Usch och tvi. Såg ut som om någon blivit mördad på toaletten där jag var när det hände (överdriver inte) Blodstänk på väggar, golv och hela papperskorgen var full med blodigt papper. Fräscht det låter va?

När jag kom hem var jag helt slut... dessa två arbetsdagarna har tagit hårt på mig, fastän vi haft det relativt lugnt gemfört med hur det brukar vara. Men var ju sjuk i helgen och nu fick jag denna mindre roliga incidenten på jobbet idag så antar att det tar på krafterna. Så jag la mig och somnade efter att jag lagat mat. Så det blidde sen träning idag, var på gymmet vid 19.30. Men bättre sent än aldrig! Tog även en promenad hem i regnet. Var 30min tills nästa buss gick och det är precis den tiden det tar för mig att gå hem så ja...det blev lite frisk luft innan sängen. Inte fel det. Har diskat undan och städat här med nu ikväll...så nu är det väl duschen som väntar, finally. Sen sängen. Ska bli sååå skönt!

Nu är jag ledig två dagar med =D Gött.

image386

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch stackare! du borde nog bränna näsan! har ju jag gjort. hemskt o blöda..det e så räligt.. take care! /säs

2008-02-06 @ 16:24:50
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0