Gammla minnen...

Fick mina foton idag på posten som jag framkallat. Var en del foton från Kroatien bl.a där jag och Fredrik var år 2006. Var en fin resa! Har haft mycket roligt tillsammans med honom....skrattade ofta ihop, kunde prata om det mesta och hade samma tankar och åsikter om mycket. Han var även en av mina bästa vänner. Sen att förhållandet blev sämre det sista halvåret och att vi båda mådde dåligt är en annan sak. Tror vi drog oss för att göra slut på det för länge....man blir ju trygg ihop när man känner varandra under så pass lång tid, att man kanske inte förstår och vill inse att man faktiskt glidit ifrån varandra. Idag är jag glad att det tog slut! Vi har haft vårt, och det var bra största delen av förhållandet och det är de minnena jag tänker bära med mig. Jag mår bättre nu och det hoppas jag att han också gör. Så... det var dagens tankar det=)

  
Gran Canaria 2005     Kroatien 2006

Var tid har sin tjusning heter det ju! Och det stämmer nog.


Jag har ju haft turen att träffa en underbar person i år som jag hoppas jag få behålla kontakten med och lära känna mer!  Känns som jag har ett bra år framför mig. Hoppas på det iallafall=)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0