Höör is filled with memories...

Självklart eftersom man växt upp där och bott där i största delen av sitt liv. Men det känns exktra starkt när man som idag, gick en promenad i de gamla kvarteren där vårt barndomshus ligger. "Gula huset" som numera är gråblått. Tankarna försvinner iväg och jag minns hur lycklig jag var som liten. Och hur mycket jag uppskattade och tyckte om min mamma. Så mycket hon gjorde för mig och Lina, så mycket kärlek....

Åkte in till Eslöv och hälsade på Ninis, Martin och deras Kitty en kortis idag vid 18. Skulle vara hos Molly 18.30 för å fixa håret så blev lite tajt. Måste stanna längre nästa gång. Hade ju egentligen tänkt träffa Ninis idag, i fredags skulle jag ju egentligen redan ha fixat håret, men nu blev jag ju sjuk så nu blev det lite kaotiskt. :/ Så söt och mysigt Kitty var. Så liiiiten =) (foto nedan) Martin hade duschat henne ren och fönade henne torr när jag kom! En lite annorlunda syn....




Men nu är man uppe i Halmstad igen hos Zorro bus. Han attackerade mitt huvud av glädje när jag kom hem haha. Han blir helt galen <3 av att vara ensam.

----------->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0