I huvudet på Gynning

Såg det igår. Hon är för härlig Carolina. Som jag skrattade=) Hon var bl.a och hälsade på ett gäng tjejer som är groupies och en tant som avgjöt könsorgan på män. Så var det en kille som ville ha sin avgjuten och hans tjej var med för att få honom på G så att avgjutningen skulle funka. Carolina gick då ut i korridoren för att vänta. Då säger hon efter ett tag: "Jag vet inte riktigt vad de gör för att få det att stå, men I really don't care känner jag". Lät så kul! På skånska och med hennes allvar i rösten...

Annars idag har man jobbat. Var en lugn kväll, men vi har fått överfallslarm nu på jobbet pga en boende som är aggressiv. Stor som ett hus med, så blir man intryckt av honom i ett hörn (som en personal blivit i helgen) kommer man inte loss. Känns lite sådär...han är ju helt klart felplacerad. Skulle varit på psyk.

Vill till solen!!! En restresa nu hade inte varit fel. Men....pengarna räcker inte till. Tänkte att om jag tagit csn nu i vår till studierna (om jag kommer in ) hade jag fått både de pengarna och lön i mars. hade jag kunnat resa, men nu måste pengarna jag sparat undan förbli på kontot. Fick vikariatet förlängt tom mars ut nu och givetvis tar jag det då.

Upp tidigt i morgon...*suck* sen ledig fredag, jobb lör-sön. Undrar vem jag ska jobba med då? Någon bra får jag hoppas.

Dags att göra sig i ordning för sängen, med kisen och boken i högsta hugg!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej snygging! Så du e orolig att jag ska fläska på mig... hahaha. Ja vem vet. Jag åt på Macidånkan igår och pizza till lunch i förrgår. Sen tar jag bilen så fort jag ska längre än 100m. It adds up =)

2008-02-21 @ 03:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0