Man säger så mycket...

eller tänker man ska göra så mycket i detta fallet som inte blir av. Tänkte jag skulle begett mig till Ica Maxi idag och skickat iväg paket och sen skulle jag tränat styrka + kondition nu ikväll. Men nej....jag var ute och gick vid 15 i en timme. Blev dock inte stranden, vågade inte cykla på cykeln pga ekern som släppt. Tar 25min att gå till stranden och 25min hem, tråkig väg dessutom så nej blev en runda här i området på lite över 50min. Blev så trött sen efter middagen så jag somnade till och sov i nästan 2h! I lbland undrar jag om jag fått någon "trött-sjuka". Hur kan man sova så mycket som jag gör? Visst, jag älskar verkligen min säng, och när jag lägger mig där somnar jag nästan alltid. Kanske ska börja med att inte närma mig sängen på dagtid? Tål att tänkas på.

Så jag bestämde mig alltså för att ha en lugn hemmakväll idag. Har iallafall fått lite motion. Kollar på Anna Pihl nu samtidigt. Kollade lite snabbt på 5:an innan, på Outsiders. Handlar om en homosexuell tjej som blev kär i en kille mot alla odds, ett par som ser sig som heterosexuellt trots att "mannen" har en tjejs kropp och om en familj där pappan hamnat i koma och mamman har en ny man. Skumt det där.

Nu blev det paus i Anna Pihl, så nu ska min hårinpackning tvättas av. Sen är det dags för ansiktsmask i lera och ögonbrynsfärgning!=) Och lite kvällsfika givetvis!

Hej svej!



Varför fångas man alltid på bild fast man inte vill? Ser ju alltid så fucked up ut på deras bilder. Här ser jag ut att vara hur mycket längre som helst än Anna och Malin. Visst längre är jag men inte så mycket....weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0