Sminkad och snart redo

för kvällens festligheter!=)

Klockan 12 hade jag (som jag nog nämnt tidigare) en tid på make up store för att bli sminkad inför ikväll. Hon som sminkade mig, heter Maria och hon tog på extra produkter så att allt ska hålla sig till senare. Hoppas allt håller sig nu bara! Blev väldigt nöjd! Så duktiga dom är alltså. Inte en chans att jag kommer kunna sminka detta hemma själv. Kom hem med en del produkter såklart. Fick lägga ut 400kr själv utöver presentkortet. Puder och foundation var jag tvungen till att ha, mitt är snart slut. Sen köpte jag till brownsingpowder, läppglans och makeup svampar. Vill ju givetvis ha allt, men får bli att man handlar lite då och då. Så dyrt tyvärr =( Som tur är har jag en av ögonskuggorna hon använde hemma redan!

Nu ska jag snart hoppa i duschen.... ska ta bussen till Kerstin vid 17. Lite förkrök innan vi drar in till stan och möter upp resten =P. Vi ska käka på Harrys först. Är after work där med så man kan handla lite billig dricka ett tag iallafall. Sen drar nog många av oss vidare ut på stan ikväll. Ska bli skoj! 

Dagens i-landsproblem! Hur ska jag ha håret? Plattat, krusat med trippeltången eller lockat? =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0