Träning, lasse och fetma

Var väldigt skönt att träna! Step är roligt och det sätter verkligen fart på min kondition!! Glad att jag gick dit. Nästa tisdag jobbar jag kväll så då blir det inget... :(

Fick ett gulligt sms när jag kom hem från min kära vän Lasse. Vi har inte hörts av så ofta sedan studenten egentligen, setts någon gång efter det bara. Men ser honom ändå som en bra vän, så blir alltid glad när du skriver Lasse. Skoj å veta att du läser min blogg också. Bara läs på haha. Jag skriver ju här för att de som vill och är nyfikna ska få läsa vad som händer i ens liv. Men givetvis har jag ju bloggen mest för min egen skull.

Kollar på 5:an nu, är ett program om folk med sjuklig fetma i USA. Så fruktansvärt äckligt! Förstår inte hur man kan bli sån? Men ärflighet spelar väl in också. De säger att har man en förälder med fetma är ens chans 40% att man själv blir det. Har man två är chansen 80%. Sen ska man kolla i släkten med. Som tur är har vi inget sådant direkt i släkten, så det är ju skönt å veta =)  Men som de äter där i USA. Inte bra! Får nog ta å hålla lite koll på Fredrik nu när han är där så han inte kommer hem i Augusti och ser ut sådär :P Nä skämt o sido.

Nä nu ska jag snart hoppa in i dushen! Ska bli gött. Jobb i morgon 14-21. Tänkte försöka komma ut på en promenad innan på fm, men vi får se hur det blir.

God kväll på Er trogna läsare!



Saknar dig med Lasseman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0