Trötthets-syndrom?

Finns det? Isåfall har jag det garanterat!! Jobbade visserligen från 7-17 idag, fick jobba över, men ändå. Var hemma lite innan 18, lagade middag, åt och la mig för att kolla på tv. *Bums* däckade och sov i 3h!! Klockan ställde jag på en timme senare så jag skulle hinna med träning, men den måste jag har stängt av!? Dumma jag. Så blev ingen träning idag heller =( Bara tränat en gång denna veckan. Så får bli ett pass i morgon fm då jag är ledig. Sen på lördag ska jag försöka komma upp på spinningpasset kl 10 innan jobbet som börjar 14. Då kan jag känna mig väldigt nöjd med tre pass i allafall!!

Har varit akut godissugen hela veckan, men har inte ätit något! Så stolt över mig själv. Är min "period" nu med så inte konstigt man varit så sjukt sugen på sött. (choklad) Men får unna mig det till helgen.

Saknar han<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0