You are my Sunshine

my only sunshine, you make me happy when skys are grey! You never know dear how much I love you! Please don't take my sunshine away! http://www.youtube.com/watch?v=KdgOtlPcXgA&feature=related

Solen sken i förmiddags så det kändes som om det verkligen var vår! Tog mig en cykeltur till Ica Maxi och handlade lite. Mest för att komma ut och röra på mig i det fina vädret innan jobbet. Var verkligen härligt=) Blir så mycket gladare när solen skiner.

Var väldigt lugnt på jobbet idag. Pysslade om dom gamla lite extra. Så lite man behöver göra för att de ska bli glada.=)

Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och läsa "Asyl" av Lisa Marklund. Fortsättningen på "Gömda" som jag läste i våras. Köpte den idag på Maxi. "Gömda" var riktigt bra, så kände att nu är det dags att läsa fortsättningen! Hemskt att det är en sann berättelse....

Natti!

Kommentarer
Postat av: terese

Asyl e grym! Läs sen Mias hemlighet..den är också asbra:)
Kraaaamar

2008-02-06 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0