De senaste dagarna

Har tillbringats antingen på jobbet eller med janne. I söndags eftermiddag följde jag med janne, micke och lille Noah hem till Jesper och Sara för att grilla lite. Var en trevlig kväll med god mat.

I måndags var vi båda lediga, det enda vi gjorde var att slappa och äta. Så skönt! Var riktigt längesedan jag verkligen vilade ut ordentligt. Cyklade ner till havet på kvällen och promenerade lite.

Tis-tors har jag jobbat. I morgon och på lördag är jag ledig, på söndag ska jag jobba extra på en annan avdelning. Syrran och en kompis kommer upp i morgon. Är ju midsommarafton då. Trist med vädret bara =( Får se vad vi hittar på. Ska käka lite hos min karl först iallafall.=) Stackarn ska ju jobba nu över helgen...

Fick föresten två kort i igår, ett från madde som varit i Tunisien och Carro som varit i Turkiet. Vill också!!! Min förra resa blev ju ett fiasko.

Nu väntar the bed. Natti!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0