Helgen som gått

I fredags var Lina hos frisören här i stan och fick ny hårförlängning. Hon blev så fin=) efteråt körde hon mig och Kristin till Netto där vi mötte upp Pernilla. Sen begav vi oss till förfest hos Janne. Var utgång med jobbet som väntade. Lina följde med in en sväng innan hon tråkigt nog skulle åka hemåt igen =( Vi åkte taxi mot stan sen och käkade på Harrys. Jag fick hår i min mat, så det var ingen höjdare... tack och lov slapp jag betala för det. Blev en visit på Bulls pub senare på kvällen med och även Bond där vi dansade loss. (vissa av oss iallafall) Var en trevlig kväll, dock skulle jag upp och jobba 7-15 dagen efter...suck. Snacka om att jag mådde pyton på lördag morgon. Men men det fick gå. Lägger in lite bilder från kvällen nedan.

I lördags efter jobbet deckade jag i sängen och sov i 3h. Väldigt välbehövligt!! Sen duschade jag och begav mig hem till Janne. Vi grillade laxspett och kokte nypotatis till. Super gott. Givetvis blev det jordgubbar till efterrätt.

I söndags hälsade jag på janne innan jobbet kl 14. Åt resterna ifrån grillningen till lunch. Var verkligen riktigt gott! Sen var det jobb som väntade. Blev pizza beställning för mig och Kerstin till kvällsmat. Mmmm var så gott det med.

Sen idag då så jobbade jag till 14. Hem, duscha sen cyklade jag åter igen till janne. Har hängt där en del på sistone som ni kanske förstår. Käkade egengjord potatissallad och rökt makrill till middag. Älskar mat. Och sova. Finns det något bättre? Sen vid 19.30 träffade jag Lindis, och vi gick ut på en lång runda ute vid flygstaden. Så nu är man fit for fight för sängen snart. Sen imorgon blir jag hämtade av Kerstin kl 10. Vi är lediga då och ska ut till Brottet och simma och sola lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0