Söndag

Lindis hämtade mig vid 10 i fm, vi körde upp till galgberget och gick 5:an. Så himla skönt trots att det regnade lite till och från. Är så glad att vi faktiskt tog oss dit fast vädret talade för att man skulle stanna inne. Skönt att jag börjar komma igång igen med träning och promenader. Mår så mycket bättre då på alla plan. Efter vår sköna men jobbiga tur åkte vi inom maxi och handlade lite. Jag var tvungen att både handla lunch till idag och även något att ta med till jobbet ikväll. Blev en räksallad att ta med. Orkade inte göra något själv. Gjorde fisk och potatis nyss till lunch, men fisken var inte så god så blev mest potatis och sås jag åt... å nu smaskar jag i mig lite av jodgubbarna som vi också köpte=) Man får passa på så länge dom finns.

Igår cyklade jag till Janne efter jobbet, slutade 15. Vi tog en promenad in mot Nyhem för att sola lite solarium. Jag handlade även på Hemköp till middagen på kvällen då en Emma och Linda kväll var planerad. Vid 19 dök Lindis upp hos mig. Vi lagade till tomatsoppan med mozarella och grönsaker som jag åt uppe hos madde i Linköping i våras. Så god. Efterätten bestod såklart av naturgodis som vanligt;) vad annars? Var en trevlig kväll, med uppjästa magar och massa snack. Haha =)

Nä nu får jag nog allt ta och byta om. Ska cykla till jobet om ca 20 min. Trevlig söndag!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0