En ledig onsdag

Har varit skönt att sova ut och vara ledig idag. Gick upp vid 10, åt frukost och fixade lite här hemma. Sen åkte jag in till stan vid 12. Hämtade mitt andra par glasögon som äntligen var färdiga och kollade runt i lite affärer. (givetvis) Klockan 13 mötte jag Malle utanför HM. Vi lunchade på Åhléns. Blev stekt spätta med potatis och remouladesås. Mätta och belåtna gick vi på stan ännu ett bra tag. Malin köpte en del smink och jag hittade en puderborste och en snygg svart/vit randig lång skjorta på vero moda. Jag vet! Har inte råd egentligen...ska inte gå på stan, så är det bara! Zorro har ännu inte vaccinerats och Linas fördelsedagspresent är inte köpt ännu. + att jag ska fixa håret den 15 mars med. Går på minst 900kr bara för håret. *Suck* Jag är inte vidare ekomomisk av mig..I know. Försöker bättra mig men det är svårt! Vi tog även en fika lite senare på Regnbågens café. Blev en ost fralla och en daimbiskvi för mig *mums*

I kväll blidde det en kvällspromenad med Linda. Skönt att röra sig lite. Blev även en sväng inom Coop, kattsand och honung var dagens viktigaste inköp! Zorros låda var nästan helt tom innan och pga min jobbiga rethosta behöver jag honung till att göra honungsvatten. På tal om det, ska jag faktiskt koka mig en kopp nu =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

galning hehe ! lätt och shoppa upp.. o du e fortfarande skyldig mig 2000:- :P vill inte stressa dig, men vill ha dom nångång med=P hoppas jag får jobb snart bara! Pöss lälspåräls

2008-03-06 @ 16:39:03
URL: http://laiiner.blogg.se
Postat av: Anonym

läs mitt senaste inlägg! kommentar o säg vad di tycker!

2008-03-06 @ 17:23:23
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0