Mango och pepparmyntsthe

till Let's Dance blev det sen jag kommit in från kylan. Fredrik kom och hälsade på igår kväll igen, åkte nu ikväll vid 20. Har varit mysigt med hans sällskap! Synd bara att han var tvungen att åka tillbaka till USA redan. Men han är ju inte framme förän kl 21 imorgon svensk tid. (16 i USA) så rätt rimmlig tid om man vill ha lördagskvällen fri och lite ledigt innan jobbet börjar igen. Var ute och åt igår på Fox & anchor och idag simmade vi lite på em och käkade thaimat innan tåget gick.

Så trist att det är som det är... att man inte hinner lära känna varandra ordentligt....När vi sågs efter nyår i Malmö hade vi verkligen jätte mysigt, men sen åkte han och nu sågs vi inte förän ca 2.5 mån senare. Och då ska man på något sätt ta vid där man slutade, men det blir svårt eftersom man bara har hörts över skype och på sms osv. Finns ju så mycket kvar att veta om varandra som man inte kan ta igen på så kort tid som nu... Nä det är inte lätt. Kände det, speciellt förra fredagen att jag var snabb med att på något sätt bygga upp min "skydds mur". Såg så mycket framemot att träffa honom igen, men så ville jag inte tycka om honom  för mycket (hur dumt det än låter) eftersom läget är som det är. Men man kan inte annat än tycka om Fredrik från Hunnebo =) Blir tomt i sängen i natt....hur ska jag lyckas somna?

Hoppas Tina vinner ikväll



Kommentarer
Postat av: linda

förstår att det inte ät lätt, konstig situation, Men längtar till våran middag imorgon iaf, Puss hjärtat

2008-03-29 @ 06:51:30
URL: http://lindaj86.blogg.se
Postat av: Anonym

miss your comp too! skrattar för mig själv emellanåt och våra vulgära ord o tramsigheter o våra likadana problem! helt sjuk..samma människa i två kroppar! stackars oss! jag ska på glädjehuset festen i kväll! spännande haha! hoppas du får ngt att göra.. om inget annat mys med kisse! love läls!

2008-03-29 @ 13:31:44
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0