Påskafton

I går fm kom Mr USA hit på besök. Redan lite över 09.00 anlände han. Var trött såklart efter den långa resan. Blev lite vila under dagen för oss båda. På kvällen blev det pizza och jag bakade även kladdkaka, men den orkade vi inte igår utan blev lite till frukost och mellanmål för mig idag!! *Ångest* Mars månad har varit värsta kränge månaden för mig. Nya tag f.r.o.m 1 april! Då är det hård träning som gäller. :P Fick föresten en parfym i present av honom! Så snäll. Armani Code. Malin har den så visste att den luktade gott=) Så den har varit på mig både igår och idag. Älskar parfymer! Var trevligt att träffas igen.... Var ca 2,5 månad sen sist. Men tiden har gått fort! Det är inte klokt som jag brukar säga=)

I fm åkte Fredrik upp till la familia i Hunnebostrand. Lite påskfirande och så. Ses på onsdag igen. Å själv har man jobbat kväll idag. I morgon börjar jag 7 på morgonen. Skulle egentligen lånat Lindas cykel imorgonbitti för att kunna ta mig till jobbet, men fick skjuts hem av en annan Linda som också ska arbeta i morgon, så får skjuts dit. Gött. Blir förmodligen en promenad med Lindis imorgon efter jobbet och kanske lite styrka innan. Sen kommer lilla syster upp vid 17-18 tiden. Lade in ansökan om ledighet tis-tors idag. Får se om det går. Hoppas! Men tisdagen kan bli svår, då cheferna inte kommer tillbaka förän då. Är röd dag på måndag ju :/ Ska jobba 14-21 på tisdag, onsdag och 7-14 på torsdag. Hade behövt lite ledighet känner jag, så kan Lina stanna längre med.

Nä om man skulle ta och bädda ner sig i sängen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0