Påsken närmar sig

I morgon är det skärtorsdag! Inte klokt vad tiden går.... postade lite påskkort idag, men trist nog hade de redan tömt lådan kl 15, jag var där 15.30. Fick posta dom vid arbetsplatsen, hann inte innan på dagen. Men men huvudsaken är väl att de kommer fram. Även om det blir efter påskhelgen :S Jag som brukar vara så noga med sånt. Usch fick näsblod på jobbet igen..fastän jag brännt näsan... stoppade efter 1.5h. Helt sjukt ju...men det slutade iallafall. Händer det igen får jag åka till sjukhuset och bränna om näsborren. Kan ju ha varit någon ruva som lossnat efter förra besöket hos doktorn.

När jag kom hem ikväll påskpyntade jag lite. Zorro ville också vara med på ett hörn. =) Han blev så trött efteråt att han däckade mer eller mindre i min säng i fosterställning! Han tog min cosmopolitan som sällskap. Den sötnöten. Tror jag ska göra honom sällskap nu!


God natt på er alla!


Kommentarer
Postat av: Jessica

glad påsk

2008-03-21 @ 10:26:56
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0