Peeling silk och lermask

Var så skönt att träna idag!! Körde styrka + kondition med start kl 20 ikväll. Skönt att dom har öppet till 22, trivs med att träna på kvällen. När jag kom hem ringde jag upp Peter som ringt under min träning. Vi ska käka middag ihop till helgen när jag är nere. Ska bli trevligt! [Gammal klasskompis.]

Har precis duschat, använde den underbart doftande LdB shower peeling silk som jag fick av Malin. Så nu känner man sig verkligen ren och fräsch! Huden är silkes len =) Å efter duschen åkte lermasken på i ansiktet som Lindis gav mig förra helgen. Ett eget litet hemma spa blev det ikväll. 

I morgon ska jag försöka gå en morgonpromenad, om vädret tillåter. Sen är det jobb 14-21. På fredag jobbar jag till 15, sen vid 18.30 åker jag ner till Höör. Stackars Zorro får vara ensam hemma då i tre dagar :S Har inget val, kan inte ta honom ner på tåget. Då skriker han ihjäl sig stackarn!! Men fyller upp med massa mat och vatten åt honom så han ska nog klara sig<3

Nä, dags att tvätta bort masken! 


God natt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0