Silverfiskar!?

Sopade precis i min lilla kokvrå och får då syn på en äcklig liten silverfisk som sprattlade runt bland Zorros matskålar *iiiih* panik!!!! Vågar inte röra där mer, får jag ha pappa till när han kör mig upp på måndag. Har inte sett en endaste j*kel sen jag flyttade hit. Varför dök han upp nu för?

Har städat å diskat sen jag kom hem nu ikväll. Tänkte att det var lika bra, så slipper man att ha så mycket imorgon innan jag ska åka ner. Jobbet var lugnt ikväll som tur var. Lite skillnad sen jag jobbade i söndags då allt var kaos och slutade med mig på akuten....

Nä, om man skulle hoppa i duschen kanske? Sen väntar ju sängen. Klockan ringer 05.30 imorgon. Mindre kul...:S Men sen är det helg, och jag är ledig i tre dagar! Nice-igt värre.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nina

hej vännen, vill bara önska dig en bra ledig helg=) många kramar från Nina

2008-03-14 @ 10:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0