Somebody wants you

"Somebody needs you
Somebody dreams about you every single night
Somebody can't breath without you, it's lonely
Somebody hopes someday you will see
That Somebody's Me..."

Somebody's me med Enrique Iglesias. Me like.

Idag har jag spenderat en del av dagen med min vän Malin igen. Först åkte jag in till stan efter lunch för att lämna tillbaka en klänning på Gina Tricot. Köpte den i fredags för jag tänkt ha den när jag skulle ut, men blidde inte den och ångrade köpet så den åkte tillbaka till affären. Sen gick jag till Malin och vi tog hennes röda lilla bil och körde till flygstaden. Var inom ÖB och ICA MAXI. Handlade lite mat...känns som det är det enda man gör hela tiden. Tyvärr är ju det ett måste. Vi skulle egentligen gått ut och gått idag men så ska Malin packa och ha sig ikväll, då hon ska bort över helgen till sina friends. Funderar på att gå till ICA MAXI vid högskolan snart och hämta ut ett paket med mina och Lindas shorts i från H&M. Så får jag lite motion iallafall. Anna skippers "du är vad du äter" börjar visserligen vid 20 men ja... jag får se hur jag gör. Vet inte annars när jag ska hinna hämta ut paketet innan lördag!? Skönt är iallafall att nu har jag fixat syrrans födelsedagspresent! Å imorgon ska jag fixa tid för Zorros vaccination. Fick avboka den förra pga att jag blev sjuk!

Trevlig kväll! =)

image463

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men är det något du vill ha inne i lund, så får jag bege mig dit! :) Pusspuss Lillsis*

2008-03-06 @ 19:40:58
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0