Stolt mamma

Jaaaa. min lille mise och jag tog bussen mot vetrinären idag vid 12.30. Busschaffören tyckte han var så söt så! Å frågade vart vi skulle och så. Fick hoppa av vid nyhem, var tvungen till att ta ut pengar, sen konkade jag vidare på Zorro till Nyatorps vetrinärspraktik. Tog ca 10min att gå dit. Så det gick, men aj vad armarna värker nu! Gick fort hos vetrinären, var ju bara en vaccination. Så sen var det till att bära lillen i buren mot bussen hem igen. Även denna busshaufför sken upp när han såg min lille skatt=) Å en tant gav mig plats bredvid sig så att vi med kunde sitta. (bussen var full) Hon satt och pratade med zorro hela vägen hem haha. Ja, när folk blir så glada av att se ens kise, då känner man sig som en stolt mamma. Han är ju trots allt min lilla bebbe.<3

Ska nog lägga mig och kolla på tv lite snart. Sen ska jag träna step 17.30. Efter det ska jag möta upp Malin vid hemköp i stan, så ska vi handla hem lite mat och laga ihop. Ska bli gott! Kollar lite i min soppbok just nu efter något gott recept. Lutar åt att vi ska laga soppa. Ost och broccolisoppa låter ju inte fel....?

Föresten..fick en räkning från akuten idag..300 spänn =( sen Zorro kostade 300 idag med. 600kr bara sådär. Roligare kan man ha för dom pengarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0