Tisdag idag!

Jobbade 7-15. kom hem, åt, sov och nu har jag precis diskat undan största delen utav diskberget ute i min lilla kokvrå, och även hunnit med att klämma en mango =) Mango och mörkchoklad är min passion. Tyvärr hade jag ingen choklad hemma.

I morgon och på torsdag är jag ledig! Gött. Men blir ingen träning än på några dagar, förkylningen är seglivad och nu har hostan börjat komma...*suck* Ska in till stan imorgon tänkte jag och göra lite ärenden. Måste köpa nytt busskort bl.a Skönt att vara ledig, lite trist bara att man inte kunnat träna på ett tag. Känns som man jäser på alla håll och kanter. Men det är ju bara inbillning förhoppningsvis!

Längtar tills på lördag då jag och min darling clementine alias Linda ska ut och äta gott för å fira mina härliga 23 år. (En dag i förskott. På söndag blir jag ännu ett år närmre 30 :S)

Nä snart ska jag väl (likt carro) gå och dra något gammalt över huvudet!

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0