Denna mage

När klockan ringde 6.30 imorse kände jag direkt att magkatarren kommit smygandes under natten. Hela magen var (och är) uppsvälld. Stressmage. Blir så trött på den!! Medicinen ville inte verka ordentligt, så meddelade läraren att jag uteblev från vård&omsorg på morgonen, men att jag skulle försöka ta mig till sjukhuset kl 13 då vi ska på studiebesök på microbiologen. Men magen är fortfarande inte bra så får snällt stanna hemma. Måste besöka Kerstins karl, kiropraktorn. Han sa han kunde hjälpa mig. Ska ta mig tid och råd så fort det går. Sen måste jag börja på yoga med. Tror det behövs... Fick förövrigt reda på idag att det blev högt betyg på de två proven jag skrev i måndags med! Känns kanon *stolt* Då blir man mer peppad på att fortsätta på den banan. 



http://se.strawberrynet.com/main.aspx?region=SE

Dessa produkter vill Emma ha; En hårinpackning som ska stimulera hårrötterna och öka blodcirkulationen (för tortt hår)och en lotion man tar i innan föning för mer volym. Kostar ca halva priset gemfört med i sverige. Ingen frakt och tullavgift på schampoo produkter. Så det är ju kanon=) Ska inhandlas när csn kommit. Tar ca 4-6 dagar att få hem det så går rätt fort. Bara ett tips!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm visst är det, visste di skulle bli sugen, så därför skrev jag ditt namn!

nej den beställde jag från halens tror ja det var.. kan väl ringas en dag!? flyttar du snart eller?lät som det!

Pusss..pusss

2008-09-17 @ 19:12:26
URL: http://laiiner.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej..ja kommer skanar att vara i din lägenhet!!! :(

okej kul att åka till IKEA..

jag ska träna ikväll, kommer jag ihåg det slår jag en pling.. skulle ja komma nästa helg? 26? Ullared o kräftor??

Puss & Kram

2008-09-18 @ 13:13:13
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0