Fredag fredag fredag

Underbart. Var en lång dag i skolan idag, med medicinsk grundkurs på fm och prov i stroke och demens. På em hade vi vård och omsorg. 15.40 slutade vi, och då skuttade jag glatt mot bussen. Var sjukt trött och var påväg mot huvudvärk kände jag. Men när jag kommit hem och ätit lite mellanmål och la mig och vilade 1h så mådde jag bättre sen. Invigde min nya höstjacka idag med. Den damp ner på posten för några veckor sedan men har inte använt den förän idag. Var inne på internet och spanade på den sen HM:s höstkatalog kom ut men velade hela tiden, tycker det är så dyrt med jackor! Kollade på en liknande redan förra året men var inte beredd att unna mig en då. Men nu så blev det av och jag trivs med den. Så fin! 598kr är egentligen inte dyrt för en jacka. Man vill väl ha allt gratis egentligen ;) Eller vara miljonär. Kanske helst det sistnämnda.

 Valde även mellan denna från Josefssons-------->

Men gillade färgen på Hm:s bättre. (Janne med, bra med manligt smakråd ibland.) Har bara svarta jackor så var inne på en grå och så blev fallet.

Har precis ätit varsin god pizza; Marinara med räkor, tonfisk och musslor. (- musslor på min, vågar inte äta dom små knastrande liven) Sen blev det även några bitar naturgodis för mig till efterätt och nu håller jag på med en kopp pepparmyntsthe. Blir en ensam kväll och natt idag, janne är i duschen nu sen ska han iväg och jobba. Tror jag ska hoppa in i duschen snart jag med och sen ska jag nog röjja lite bland alla mina kläder som flyttades hit i onsdags med Lindas hjälp. Skönt att ha allt här. Så blir det lite mindre att packa när själva flytten blir av. Var uppom lägenheten nu ikväll och hade fått ett brev om att besiktningen igår var godkänd. SKÖNT. Hade varit konstigt annars för den är faktiskt väldigt fin och välskött den lilla ettan. Så nu återstår att se om lägenheten får en ny ägare redan 1 oktober eller om det blir 1 december som det står på kontraktet.

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0