Lördag kväll

Ikväll blir det film tillsammans med mina två pojkar. Älsklingen kom hem i natt vid 2.30 från jobbet. Han blev sämre under kvällen igen och febern kom tillbaka så han fick gå hem. Vad är detta för envis förkylning man åkt på? Så nu ska janne få kurera sig ordentligt, blev sjukskrivning på resterande två nätter nu med.

Idag såg jag att vårt IKEA kort kommit på posten hemma i min lägenhet. Så nu kan vi bege oss dit och handla lite så fort vi blivit friska! Hittade färger på maxi i går med som vi ska måla om väggarna med. Kommer bli så niiiice =) Längtar. Var en sväng inom RUSTA idag med och köpte en ny klösbräda till min bebbe. Den andra har han av-verkat för länge sen, klös-pellen.

Jordin Sparks - Tattoo --------> http://www.youtube.com/watch?v=nyfY98PZkSQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0