Prov och träning

I måndags fick jag reda på att vi hade ett test på kapitlet om cellen i dag. Så det var bara hem och rå plugga som gällde efter lektionen. Janne förhörde mig sen. Skrev provet idag och det kändes faktiskt bra, så det är ju skönt.

Slutade 11.45 idag, tog bussen till janne och väl hemma lagde vi pasta med super god pasta sås...*mmmm* creme fraishe, buljong, rökt lax, paprika, lök, svamp och squash! Den är så god. Mätta och belåtna tog vi oss alla tre (zorro inräknat) en powenap. En timme tänkte jag. Två blev det. Åt ett litet mellanmål sen var det till att sätta sig på cykeln mot SATS och köra ett step pass. Var inte så motiverad till det men gud så skönt det känns nu efteråt. Tur jag cyklade dit. Är altid lite motigt att komma igång efter ett uppehåll. För mig iallafall. Shoppade med mig en gul vattenflaska hem! De hade kampanj på deras nya så kunde inte motstå!! Är ju aldrig fel att ha en extra. (39kr)

Ringde min älskade vän carro på vägen hem. Saknar dig verkligen här gumman! Hoppas vi ses snart<3


Nä nu vankas mat, darling har lagat ris och schnitzel (quornfilé till mig) och jag är hungrig som en varg just nu!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh vad gott det med pasta o såsen låter, kan vi väl laga en av dagarna när ja kommer upp ;)

2008-09-09 @ 20:58:52
URL: http://laiiner.blogg.se/
Postat av: Heidi

Haha,powernap på en timma? Finns det? Brukar alltid bli längre än så! :-9 Åh vad gött det lät med den pastan! Jag har själv ätit en smoothie och chokladboll till middag idag..Usch,måste skärpa mig.. Grattis grattis till att det går så bra för dig i skolan! Kul!

Kraaam!

2008-09-11 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0