En helg i stor stan

Då var vi hemma igen efter en dryg och lång bussresa hem. Har haft en underbar och mysig helg hemma hos Heidi och micke. Fick träffa söta lilla Anna för första gången. Som hon kan äta den lille=) Under dagarna som gått har vi varit inne i sthlm stad, gått promenader, ätit god mat och efterätter, svullat godis, chips, naturgodis, glass, killarna åt äcklig surströmming som stank i hela lägenheten, besökt Barkarby outlet och IKEA, hyrt filmer och vissa av oss har badat. Vädret har varit kanon nästan varenda dag. Trist att komma hem till denna regniga håla.... direkt när vi passerade Halmstad skylten med bussen började regnet ösa ner. Johan var snäll och hämtade upp oss på österkans och skjutsade oss hem.

Blev inte så mycket shoppande faktiskt i sthlm, kanske tur det för min plånbok!! Men köpte teér på NK (ett grönt cheescake te och ett rött med jordgubb och flädersmak). De kostade bara 39kr/hg. Här i stan är det dubbelt så dyrt.... Så där ska handlas mer te nästa gång vi är där. Sen köpte jag lite inne på IKEA; 6pack glas, två te silar, "is stavs/kubs form", och en ny turkos badrums matta. Det var min shopping det;) Vad jag älskar IKEA! Hade kunnat handla hur mycket som helst där. Nä nu ska vi äta lite här sen packa upp, ta sig en varm dusch och sist men inte minst inta bingen!

Ha det gott! kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0