Tröttis

Usch vad jag är trött idag!!! Men fattar inte riktigt varför...värmen kanske. Var lika dant igår. Idag på jobbet var det rätt mycket att göra också, iallafall när man fick göra allt själv. Förstår inte hur folk bara kan sitta ner på r*ven, röka, sms:a osv när man är på ett jobb för att jobba!!! Trist man ska jobba ihop med denna personen hela helgen... men får se framåt, sista dagen på söndag sen är jag ledig i 3 veckor=)

Här sitter jag nu, nyduschad, packat in håret, ansiktsmask... ja hela spa köret.... nästan. Fattas bara massage, kanske ska höra med karln?!;)

Ha en trevlig kväll! (och helg) kram!

Kommentarer
Postat av: Katja Ekstrand

Hej Emma! Sommarn har varit kanon bra. Mycket har hänt men i helhet toppen. Har tagit årsarbetstids ledigt nästa vecka. Men har ingen som kan ta måndagen. Så jag ska jobba måndag och sen vara ledig igen.Hur ska det gå efter så många veckors ledighet? Jag taggar dig på Facebook så kan vi ha lite mer kontakt. Kram Katja

2009-08-09 @ 13:06:11
URL: http://www.nogg.se/katjaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0