En solig höstdag i Augusti

Så har det känts idag.... är det redan höst? Fastän det är Augusti månad?

Sov morgonen var ljuvlig idag... sov enda till halv tolv! Åt frukost, senare lunch och tog oss en tur ner om östra stranden, satte oss och filosoferade lite. På hemvägen handlade vi lite mat på MAXI och gick även inom Hemmakväll. Givetvis var Wallander filmen fortfarande uthyrd och även män som hatar kvnnor som var vårt andra val. Blev Slumdog millionaire men den var helt ok den också.  Vi var iväg ca 2,5h. Fick ihop 12,000steg på stegräknaren. 2000 mer än de 10,000 som är vårt mål per dag. Gött.

Jobbet igår gick väl ok, men shit vad osociala de flesta halläningar är! Försökte verkligen prata med personalen som också var med några av sina brukare på discot, men nej fick korthuggna svar sen bye bye typ. Ska verkligen bli skönt att lämna denna skit håla. *suck* Inte många som är trevliga enligt min mening.... tyvärr. Svåra att prata med och släpper inte in nya folk. Å de jag umgås med här i stan är heller inga halläningar från början. Surprise? Not.

Nä nu väntar snart sängen. Natti natti på er!




The guys in my life<3

Kommentarer
Postat av: heidi

Nä, flytta därifrån, så ni får umgås med vettigt folk! Bra Emma att du fått Bror att börja röra på fläsket! Vi har oxå börjat gå på kvällarna, försöker gå 10 000 steg, lyckas ibland, ibland inte! KRAM!

2009-08-24 @ 08:31:27
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Maria

Kanner SA igen mig nar det galler folket har dar jag bor--

de har lixom inga intressen eller passioner; de ar som zombies som bara existerar utan mening eller mal--menmen, snart ar detta ett minne blott :-D

Jag gar oxa 10 000 steg om dan, minst. Har ingen stegraknare men vet att det tar ca 1 och en halv timme att ga 10 000 steg- it's good for da bod'!:-)

Jag har skrivit svar till dig pa min blogg, men far du mail om det eller nat eller maste du ga in dar och kolla om du fatt svar..? Ibland far jag svar pa olika bloggar jag skriver till, men ibland inte. Undrar om det har nat med mina egna installningar att gora..?

2009-08-24 @ 09:26:55
URL: http://www.mariaerving.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0