Sjuk sambo

Praktik idag 8-15. Hände inte så mycket, städade lite och så. Sen hade personalen möte mellan 13-15 så då blev det lite fika. Alla är så himla goa och trevliga. Trivs kanon där. När jag kom hem hittade jag en deckad stackare i sängen. Janne fick gå hem från jobbet i natt eftersom han mådde kasst. Seglivad influensa. =( Åt lite mellanmål sen la jag mig och filosoferade lite med honom. Har tränat nu ikväll, mitt nya styrkeschema som jag fick i början på februari men inte hunnit  använda det ännu eftersom jag blev sjuk å allt. Kul med lite nytt....

Vet inte vad det är med mig och NETTO butiker. Klantar alltid till mig i kassan. Lämnar jag inte fram för lite pengar tappar jag ut innehållet från kassen på golvet när jag packat!? Stört.

Så det är min dag i en kortare sammanfattning. Nu väntar duschen sen ska vi nog kolla på en film. Börjar inte förän 13 imorgon=) Kvällstider passar mig mycket bättre då jag är en kvällsmänniska snarare än en morgonmänniska.

Bye!





Tips! Kolla in denna sidan http://www.olandssmak.se. Deras kryddor är sjukt goda. Speciellt örtagårdskryddan, den används flitigt här hemma och även senapen. Funderar på att testa deras teer nästa gång vi ska beställa med.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen.

Så skönt att du trivs på din praktik du är säkert väldigt omtyckt av både personal och boende. Hoppas du får en fin helg! Massa kramar!

2009-02-20 @ 15:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0