Sushi och ostbricka

Igår kväll blev det en syster-mys kväll. Lina kom hit vid 17 när även Jesper dök upp. Han och janne började dricka öl inför kvällens utgång med jobbet. Lina och jag begav oss till maxi för att köpa godsaker till kvällen; tre sorters ostar, kex, vindruvor, jordgubbar, müsli toppar och marsipan choklad. Sen körde vi även in till stan och köpte med oss sushi hem. Sååå gott. Killarna åt pizza lite senare när Alex och Therese också kom över. Jag skjutsade dem ut till Emma i snöstorp sen innan 20 då de skulle sjunga singstar där ett tag innan stan väntade. Var ganska orolig för att jag inte skulle hitta hem i från den laborinten de lurat in mig i där i villa-kvarterten men jag kom hem utan några större problem tack och lov! [Ni som känner fröken Jönsson vet ju att hennes lokalsinne är lika med noll.....]

Här hemma väntade ju då sis och vi dukade upp våra godheter och krängandet var ett faktum. Å gott var det =)

Nu ska jag lägga mig i sängen bredvid min bakfulle karl och ta mig en liten siesta. Sen vaknar vi upp lagom till middagen som ska bestå av spagetti och quornfärssås! Tjingelingus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0